Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Młoda agama brodata nie chce jesc (PILNE)
Cześć
Kupiłem 5 dni temu młodą agamkę brodatą
Jestem zielony w te sprawy czytałem sporo na forach o wyposażeniu karmieniu itd ale mam problem .
Agamka nie chce jesć 3 dnia od przyjscia zjadła 2 mączniki i wcześniej troche warzyw (mało) od tamtego czasu gdy podaje jej jedzenie (na recznik papierowy w terrarium nie z pensety ani z miski) nie je
Posypuje wszystko wapnem jak wyczytalem wczensiej
I tez strasznie sie boi a staram sie ograniczac jej kontakt ze mna do minimum do sprzarania i karmienia a pozniej zakrywam kocem
Agamka ma dzienny dostep do lampy grzewczej i zarowki uvb
Myslalem nad kupnem swierszczy ale sa za duze i nie jestem pewien czy moge je dac
Prosze o szybka odpowiedz

Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
Witaj Jakubie Smile)
Z maluchami często jest problem jeśli chodzi o karmienie...
Dobrze że terra jest zakryte, to jej ułatwi aklimatyzację - czyli łatwiej przyzwyczai się.
Połóż trochę owadów w miseczce może zje jak nie będziesz przy tym. Mączniki nie uciekną i ona jest napewno do nich przyzwyczajona więc może zje.
Bardzo ważne jest żeby była miseczka z wodą w terra i żeby mogła się napić. Odwodnienie jest bardzo groźne.
Podaj więcej info o agamce - ile ma miesięcy a także jakie masz temperatury w terra,bo jest to bardzo ważne.
Bardzo radzę przeczytać u nas na głównej stronie w dziale GADY opis agamy brodatej. Jest tam napisane jak trzeba się nią opiekować, no ijakie powinny być warunki w terra.
Ten opis napewno Ci pomoże.
No i pisz koniecznie jak ona się zachowuje.
Acha i kiedy była ostatnia kupka.
Nie Ty pierwszy i nie ostatni martwisz się o swojego smoczka - pomożemy i poradzimy Smile)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
To tak na kamieniu na ktory jest nakierowana lampa jest okolo 35stopni do 38 a ptzy koncu 25
Ostatnio zalatwiala sie wczoraj
Woda jest codziennie wymieniana rano i pod wieczor